Startend werkgever

Een succesvol bedrijf draait op goed personeel. Als startend werkgever sta je voor de opdracht om de juiste persoon te selecteren en te behouden. Naarmate je bedrijf groeit, krijg je steeds vaker met personeelszaken te maken en weet je op den duur waar je op moet letten. Als dat nog niet het geval is, kun je gebruikmaken van de ervaringen van Trubkin Consultancy.


De meeste ondernemers zijn hun bedrijf begonnen om van hun passie hun beroep te maken. Dat je dan groeit met je bedrijf is een mooie bijkomstigheid, maar als dat betekent dat je personeel gaat aannemen, moet je rekening houden met veel randzaken. De regels rondom personeel zijn complex. Het is daarom zinvol om je goed te laten adviseren over zaken als arbeidscontracten en personeelsbeleid.


Op internet vind je vaak alleen maar informatie over hoe een contract eruit moet zien en over het verzekeren tegen risico’s. Maar niemand vertelt je wat je moet doen als het gaat om de ontwikkeling van je medewerkers, wat je moet weten als je medewerker ziek wordt of hoe je leiding moet geven.


En dat is nu precies wat Trubkin Consultancy wél voor je doet. Zij ondersteunt je bij het opstellen van de juiste contracten, maar adviseert en begeleidt je ook bij alle andere zaken. Zodat jij vanaf dag 1 een goede werkgever wordt waar iedereen graag voor wil werken. Dat geeft jou namelijk rust en een solide basis om echt te kunnen gaan groeien met je bedrijf.


Dat is voor mij niet weggelegd

Bij bedrijven waar de personele zaken goed georganiseerd zijn, zijn de werknemers enthousiaster, meer gemotiveerd en is het verzuim doorgaans lager. En met tevreden medewerkers is de productiviteit hoger. Een win-win situatie voor de werkgever. Denk je: “Dat is voor mij niet weggelegd?”


Ook jij kunt je personeelszaken al in een vroeg stadium van je werkgeverschap goed georganiseerd krijgen door het inhuren van Trubkin Consultancy. Ik neem je alle zorgen over je personeelsadministratie en andere personeelszaken uit handen. Het inhuren van expertise op het gebied van personeelszaken is geen kostenpost, maar een investering met een zeer hoog rendement. Ik help je om je personeel beter te maken en dat levert direct meer rendement op. Je krijgt je handen vrij en rust in je hoofd.


Trubkin Consultancy biedt coaching en advies aan startend werkgevers, zodat ook jij kunt beschikken over professioneel personeelsbeleid.


7 Redenen om Trubkin Consultancy in te schakelen:

  • Kostenbesparing omdat je tijd gaat uitsparen en dure fouten gaat voorkomen
  • Een soepele personeelsadministratie die je heel veel tijd op gaat leveren
  • Je zorgt voor een professionele basis voor je personeel en daarmee wordt jij een professionele werkgever
  • Je hoeft niet meer zelf op de hoogte te zijn van alle wet- en regelgeving die ingewikkeld is, die kennis haal je in huis
  • Je voegt kennis, efficiëntie en versnelling toe aan je bedrijfsvoering
  • Een sparring partner voor al je personele en leiderschapsvraagstukken
  • We werken zij aan zij met jou als klant en leveren altijd maatwerk

Heb jij als startend werkgever de volgende vragen:

  • Hoe communiceer ik mijn visie en missie naar mijn medewerker?
  • Hoe ga ik van alleen uitvoeren naar aansturen én delegeren?
  • Hoe kan ik toekomstige werknemers werven?
  • Hoe zorg ik voor een goede personeelsadministratie de ook nog eens voldoet aan alle wet- en regelgeving?
  • Wat moet ik eigenlijk doen als mijn medewerker ziek wordt?
  • Hoe zorg ik er voor dat mijn medewerker bij me blijft maar zich ook ontwikkelt zodat hij/zij ook in de toekomst inzetbaar blijft?
  • Wat kan ik doen als mijn medewerker het werk niet uitvoert zoals ik eigenlijk had gehoopt?

Voor al deze vragen en nog veel meer kun je terecht bij Trubkin Consultancy.


Trubkin Consultancy biedt verschillende mogelijkheden voor startend werkgevers tegen een aantrekkelijk starters tarief. Neem snel contact met ons op voor meer informatie of het maken van een afspraak. We denken graag met je mee.